رفتن به محتوای اصلی
۱۶ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۷
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم:

مسجد مقدس جمکران و مسیرهای ورودی نقطه تمرکز دوربین‌های نظارتی هستند/ اطلاع محدودیت‌های ترافیکی به نرم افزار نشان

مطلب بدون عنوان 547

به گزارش شهرنیوز، سیدوحید محسنی مطلق در حاشیه جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته ستاد کمیته حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران برای مدیریت و نظارت بیشتر شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رصد دوربین‌ها به صورت برخط از همین نقطه انجام می‌شود، مطرح کرد: اگر در این رصدها مشکلی به چشم بیاید با همکاران دیگر در بخش اجرایی مطرح و سریعا در مسیر رفع مشکل قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه تمرکز دوربین‌های نظارتی در منطقه پنج است، عنوان کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین، میدان منجی، خیابان ظهور، عوارضی قم، میدان 72 تن و جاده اراک ازجمله نقاطی هستند که دوربین‌های نظارتی در آن تمرکز ویژه دارند.

وی از همکاری خوب مجموعه شهرداری قم با پلیس راهور یاد کرد و گفت: لینک تمامی دوربین‌ها در اختیار پلیس راهور قراردارد و می‌توانند با استفاده از این ظرفیت بحث‌های کنترل ترافیک را پیش ببرند.

محسنی مطلق با اشاره به اینکه در جلسات فنی نقشه‌ها و محدودیت‌های ترافیکی مورد بررسی قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: تمام نقشه‌های ترافیکی و محدودیت‌ها به نرم افزار نشان ارائه شده است تا به راحتی در اختیار مردم و زائرین قرار بگیرد.


https://qom.ir/nnNx